Donnerstag, 13. Januar 2011

Einladungskarten / invitation cards

Für meine Nachbarn sollte ich die Einladungskarten für die Silberhochzeit gestalten. Zwecks erhöhtem Arbeitsaufwand wegen der Menge habe ich mich für den Clean&Simple-Style entschieden. Ich hatte ihnen einige zur Auswahl gezeigt. Und für dieses Exemplar haben sie sich dann entschieden.

I had an order to create a few invitation cards for my neighbours silver wedding. Because of the amount I decided to create the cards clean and simple.

Challenges:

Kommentare:

Lis hat gesagt…

Wunderschön, die könntest du glatt mir schicken! Ich, bzw. wir haben demnächst nämlich auch Silberhochzeit :-)

LG Lis

Doreen hat gesagt…

Just beautiful Simone.Thanks for sharing with us at CYDA.xxx

Leanne hat gesagt…

Fantastic invitations, I love the colours you have used!

Thank you for joining us at Top Tip Tuesday!  Hope to see you again next week!

Hugs
Leanne xx

Anne hat gesagt…

What elegant invitations, so pretty.

Thank you for taking the Top Tip Tuesday Challenge, hope you’ll join us again today!
Hugs
Anne