Samstag, 21. November 2009

Creatalicious Challenge

Auf dem Blog der Creatalicious Challenge stand folgende Monatsaufgabe:
"Make something for Christmas. Include snowflakes and lots of sparkle/glitter."

Da ich gleich ein paar Acetatkarten mit Schneeflocken bestempelt hatte, weil ich nicht gerne mit diesem klebrigen StazOn-Zeug hantiere, kommt hier also die nächste.
Die Rückseite ist dunkelblau.


Der Baum von Hero Arts ist silbern embosst und mit farblich passenden hellblauen Halbperlen bestückt. Auf den Schneeflocken kleben klare Halbperlen.
The tree by Hero Arts is silver embossed. I have attached some light blue beads at the tree and clear beads at the snowflakes.

innen / inside:


  • Motiv / image: Baum/ tree by Hero Arts, Schneeflocken /snowflakes by Inkadinkado
  • Stempelkissen / inkpad: Versamark, StazOn white
  • Embossingpulver / embossing powder
  • Halbperlen / beads
  • Band / ribbon

Kommentare:

Sally hat gesagt…

What stunning cards. Love the clear cards.

Kim Piggott hat gesagt…

Oh wow this is utter perfection!
Such a beautiful card!
hugs
kim x

Heather hat gesagt…

Wow it's stunning!! Great embossing mine never turns out like that!! :)

Riet hat gesagt…

What a beautiful cards Simone.




Hugs Riet.x

Anonym hat gesagt…

Wunderschön!

Gruß luise

Sara hat gesagt…

This is stunning. I must get my acetate back out again. I want to make something like this!

Sara xx

Abby hat gesagt…

My goodness your card is incredibly elegant and beautiful...thanks so much for playing along with us at Creatilicious...hope to see you again next month.

Abby:)

Cheryl hat gesagt…

Absolutely gorgeous and so elegant!!! Thanks for joining is at Creatalicious.
xx

Bec hat gesagt…

Fabulous!!!... so beautiful.. thanks for joining us at creatalicious ..bec xx

A hat gesagt…

Ich finde die Acetat-Karten einfach toll. Mich würde mal interessieren, was du für Folie nimmst. Ich bin auf der Suche nach geeigneter Folie und hatte schon an Folien für Overhead-Projektoren gedacht, aber in welcher Stärke?